A4, kaksipuoleinen

Osoitteellinen - Asiakassuora
Tuotenumero: A202

Laajuus: 2 sivua
Värillisyys: 4/4
Koko: 210 x 297 mm

A4 kaksipuoleisella painatuksella. Pinta-ala mahdollistaa laajatkin sisällöt. Yksi yleisimmistä painetun suoran tuotteista. Paperina korttimainen 250g päällystetty paperi.

Jos tarvitset tuotteen visuaalista suunnittelua varten taittopohjia, löydät ne tämän sivun alareunasta.
HUOM: Hinnat eivät sisällä postimaksuja

Sallitut noudettavien tiedostojen päätteet: csv xls xlsx

Valitse päivä

* pakollinen

0,33 €
MÄÄRÄ
KOKONAISHINTA (veroton)
0,33 €
 

Tuotekuvaus

Laajuus: 2 sivua
Värillisyys: 4/4
Koko: 210 x 297 mm

A4 kaksipuoleisella painatuksella. Pinta-ala mahdollistaa laajatkin sisällöt. Yksi yleisimmistä painetun suoran tuotteista. Paperina korttimainen 250g päällystetty paperi.

Lataa suunnittelumallit:

Yleiset tilausohjeet

Tilauksen nimi
Anna tilauksellesi aina nimi, jolla voimme yhteisesti tilauksen tunnistaa. Kyseinen tilauksen nimi näkyy myös sinulle tulevalla laskulla.

Paperivalinta
Osalle tuotteistamme tarjoamme erilaisia paperivaihtoehtoja viestin huomioarvon lisäämiseksi.

Lisää painovalmis aineisto
Lisää painovalmis PDF-tiedosto tilauksen yhteyteen. Mikäli aineisto ei ole tilaushetkellä valmis, ota yhteyttä SmartDirect -asiakaspalveluun.

Aineistontarkistus
Perustarkastus sisältyy aina tuotteen hintaan. Perustarkastus tapahtuu työnkulussa automatisoidusti ja sillä varmistetaan, että aineistossa ei ole merkittäviä teknisiä puutteita, jotka estävät painamisen. Pienet puutteet korjataan automaattisesti ja tuote painetaan.

Laajennetussa tarkastuksessa (lisähinnallinen palvelu) käydään perustarkastuksen asioiden lisäksi läpi mm. kuvien tarkkuuteen, värimäärityksiin ja leikkausvaroihin liittyviä asioita. Merkittävistä puutteista ollaan yhteydessä tilaajaan ja neuvotellaan, mikä on järkevin tapa edetä asiassa.

Oikein tehty painovalmis aineisto on edellytys onnistuneelle postitukselle. Apua aineiston tekemiseen löydät aineisto-ohjeistamme.

Aineiston oikeellisuudesta vastaa aina tilaaja.

Osoiterekisteri, millä postitus tehdään
Asiakassuora tarvitsee aina kohderyhmän, jolle postitus tehdään. Kohderyhmä voi tulla eri lähteistä:

  • Voit lähettää tilauksen yhteydessä oman olemassa olevan kohderyhmän Excelinä
  • Voit ostaa kohderyhmän esimerkiksi Postilta. Kohderyhmät voivat perustua esim. väestötietojärjestelmään, ajoneuvoliikennerekisteriin tai yrityspuolen B2B tietokantoihin
  • Myös SmartDirect voi hankkia sinulle toiveidesi mukaisen kohderyhmän lisähintaan (80 €/h)

 

Sallitut kohderyhmien tiedostojen päätteet: .csv .xls .xlsx

Postiinjättöpäivä
SmartDirect -palvelussa postiinjättöpäivä on se päivä, jolloin SmartDirect vie tuotteen Postin jakelukeskukseen ja Posti ottaa sen haltuunsa. Jakelupäivä asiakas- ja Kotisuora Premiumissa on postiinjättöpäivän jälkeen toinen arkipäivä, jolloin tuote siis on asiakkaan postiluukussa

HUOM: SmartDirect -palvelussa valitaan aina POSTIINJÄTTÖPÄIVÄ ja Postin Kontakti palvelussa jakelua tilattaessa valitaan aina JAKELUPÄIVÄ, jotka ovat siis kaksi eri asiaa.

Tilaukseen liittyvät kommentit ja ohjeet
Tähän kenttään voit kirjoittaa esim. tilaukseen tai aineistoon liittyviä yleisiä kommentteja ja ohjeita.

Painotuotteen lisäkappaleet omaan käyttöön (HUOM. muuta otsikko )
Jakeluun menevien tuotteiden lisäksi voit tilata samasta aineistosta lisäkappaleita jaettavaksi esim. omalle asiakaspalvelutiskille, kassalle ym. jatkokäyttöä varten. Lisäkappaleet painetaan aina varsinaisen painotyön yhteydessä samasta aineistosta. Merkitse tähän kenttään haluamasi lisäkappaleiden painosmäärä. Lisäkappaleet postitetaan tilauksesi mukaiseen osoitteeseen postipakettina. Tämä postipaketin postimaksu näkyy laskulla lisähintana omalla laskurivillä.

Määrä
Merkitse tähän kenttään Postin jakeluun menevä määrä. HUOM. Älä ota tässä kentässä huomioon lisäkappaleiden painosmäärää, koska se on jo huomioitu yläpuolella omassa kentässään.

Kokonaishinta
Tässä on tilauksen kokonaishinta, alv 0%. Laskulla oleva hinta saattaa poiketa tästä hinnasta, mikäli tilauksen tiedot ovat muuttuneet tilausprosessin aikana, olet tehnyt lisätilauksia, tuotteelle on tehty yhdessä sovittuja muutostöitä tai laskulle on lisätty lisäkappaleiden rahtimaksuja ym.

Jakeluohjeet

Maksumerkinnät:

Asiakassuora - maksumerkinnän voi laittaa joko merkkinä tai tekstinä. Asiakassuora tekstin SmartDirect lisää tämän vastaanottajan osoitetietojen yhteyteen, joten sitä ei tarvitse itse lisätä: << A - Posti Oy << Posti Green

Kotisuora - maksumerkintä ei ole pakollinen. Maksumerkinnän voi halutessaan laittaa joko merkkinä tai tekstinä.

Maksumerkinnät voi ladata Postin sivuilta.

Osoitelähteet:


Väestötietojärjestelmästä (VTJ) nimiä ja osoitteita poimittaessa osoitelähde on merkittävä seuraavasti:

Osoitelähde: Väestötietojärjestelmä, Väestörekisterikeskus, PL 123, 00531 HELSINKI. Tietojen tekninen toimitus: Posti Oy, PL 7, 00011 POSTI

Osoitelähde on suotavaa laittaa jo valmiiksi aineistoon tuotteen suunnittelun yhteydessä.


Liikenteen turvallisuusviraston TraFin Ajoneuvoliikennerekisteristä poimittuihin osoitteisiin osoitelähde on merkittävä seuraavasti:

Osoitelähde: Ajoneuvoliikennerekisteri, Liikenteenturvallisuusvirasto TraFi, PL 320, 00101 Helsinki, puh. 029 534 5000. Tietojen tekninen toimitus: Posti Oy, PL 7, 00011 POSTI

Osoitelähde on suotavaa laittaa jo valmiiksi aineistoon tuotteen suunnittelun yhteydessä.

Kaipaatko apua?

Kaipaatko apua aineiston kanssa?
Mikäli sinulla on ongelmia painovalmiin aineiston suunnittelussa tai teknisessä valmistamisessa, niin ota meihin yhteyttä niin autamme sinua.

Tarvitsetko apua kohderyhmän valitsemisessa?
Kohderyhmän valitseminen ja oikean postitustavan miettiminen voi joskus tuntua haastavalta. Samoin ongelmia voi olla mahdollisen osoiterekisterin kanssa. Autamme tässäkin Sinua tarpeen mukaan.

Tarvitsetko apua jakelun tilaamisessa?
Voimme auttaa Sinua myös jakelun tilaamisen kanssa Postin Kontaktipalvelusta. Tällöin saat koko palvelun helposti yhdeltä luukulta.

Monikanavaisuus
Monikanavaisuus tarkoittaa yksinkertaisuudessaan sitä, että samaa viestiä jaetaan yhtä aikaa useissa eri kanavissa kuhunkin kanavaan soveltuvalla tavalla. Valittuja kanavia voi olla kaksi tai useampia, mutta tarkoituksena on saada potentiaalisen asiakkaan huomio herätettyä paremmin kuin pelkällä yhden kanavan taktiikalla sekä tarjota mahdollisuus jatkaa lisätiedon polkua eteenpäin. Kanaviksi voidaan valita esimerkiksi printti, sähköposti, sosiaalinen media tai kampanjasivustot. Printti toimii hyväksi havaittuna porttina digitaaliseen lisäsisältöön, jossa tarina syvenee ja jatkaa asiakkaan polkua eteenpäin.

Kaipaatko apua suunnitteluun?
Voimme auttaa sinua sekä markkinoinnin että viestinnän suunnittelussa painetun ja sähköisten tuotteiden osalta. Ota yhteyttä ja pohditaan yhdessä sopivat ratkaisut, tuotteet ja kanavat, joilla tavoitat kohderyhmäsi parhaiten.

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme!

Puhelimitse numeroon +358 44 770 7171 tai sähköpostilla osoitteeseen asiakaspalvelu@smartdirect.fi